Les titres de l’actualité sur vision 2000

 La ratification du choix du premier  ministre désigné est  conditionnée par la publication du texte de l’amendement constitutionnel corrigé dans le journal officiel  Le Moniteur. Les parlementaires estiment que le président Michel Martelly est le seul à pouvoir débloquer la situation dans l’état actuel des choses.

Et pour cause, le Législatif et l’Exécutif se sont entendus sur la reproduction du texte corrigé. Selon le président de la chambre basse, il ne s’agit pas d’une nouvelle promulgation ; mais la correction des erreurs relevées dans le document. Lequel texte sera reproduit avec la même date et les mêmes signatures, a fait savoir le député Saurel Jacinthe.

Les exigences des groupes parlementaires se précisent de plus en plus. Le Groupe Parlementaire pour le Renouveau convoite notamment les ministères des TPTC, la planification ou les finances. Le GPR réclame une présence au sein du CSPN soit le ministère de la justice ou de l’intérieur.

Corruption au CEP. La commission sénatoriale chargée de l’enquête s’est entretenue ce vendredi avec la conseillère Laurette Croyance. L’intéressée indique avoir  fourni les informations dont elle disposait et qui intéressaient les pairs conscrits.

Le marché de savane pistache fait peau neuve à Carrefour feuilles. Lors de son inauguration ce vendredi, le président Michel Martelly s’est engagé à installer un sous-commissariat dans ce quartier peuplé de 25 mille habitants environ. La construction de ce marché a été financée par la USAID, la fondation Sogebank et la famille Vorbe à hauteur de 600 mille dollars américains.

Une pensée sur “Les titres de l’actualité sur vision 2000

  • 27 mai 2011 à 11:34 PM
    Permalink

    Là, les parlementaires outrepassent largement leurs droit. Ils sont payés par le peuple pour controler l’executif et non pas pour y participer . Ils peuvent pas être à la fois legislatif et exécutif.Le bloc fait du chantage pour obtenir des ministères. Dès le départ W. Lambert veut dicter sa loi à la population.Les républicains majoritaires à la chambre des représentants ont-ils sollicité des postes ministériels au président Obama? La société civile doit-elle rester les bras croisés à assister à un spectacle si malsain qu’on est pour ou contre le président?

    Répondre
  • 28 mai 2011 à 6:44 AM
    Permalink

    NOU GENTAN SOU MAIN NOU KONN SA YAP CHACHE SE BLOKE PEYI A SE HABITUDE YO SA FE DESORDRE GEN ANPIL LADAN YO GEN POU NOU PA WAI YO GEN POU RENTRER KON FO KOB KITE YO BAT KOR YO INITE WAI LI PA GEN MOUN DEYE L ANKO POUKISA LI PA POZEL KI HAITIEN KI PA TA RENMEN RETIRE NEG SA YO NAN FIGI YO POU RONT YO FE NOU PRAN DEVANT LE MONDE …………………

    Répondre
  • 28 mai 2011 à 6:51 AM
    Permalink

    ANPIL BELLE CONSTRUCTION AP FET EN HAITI PROBLEM NAN SE MAINTENANCE LAN PARCE QUE LA PRESSE HAITIENNE PLUS FE LOBBI POLITIC TAN POU L EDE PEUPLE LA NAN EDUCATION DE BASE PAR EXEMPLE KOMAN POUL MAINTENIR ENVIRONEMENT L ETC

    Répondre
  • 28 mai 2011 à 9:57 AM
    Permalink

    Li lè li tan pou Palémantè yo konnen limit yo.
    Ou pa ka vlé Prézidan Mateli siyen Konstitisyon korijé épi nou vlé mété kouto enba goj-li pou li banou ministè. Gagôt Inité yo dWé gen pri.
    Mateli dwé Prété Sèman sou la Bib paské dévan JiJ kou dé kasasyon. Dirijé peyi-a ak Dékrè-lwa.
    Mesi

    Répondre
  • 28 mai 2011 à 10:28 AM
    Permalink

    Comment peut-on demander au président de la république de promulguer dans le journal officiel la correction de l’amendement de la constitution?
    Je ne suis pas un juriste encore moins un constitutionaliste; je comprends mal que le président Martelly pour une raison ou d’une autre soit capable d’oublier ses préogatives pour publier dans le moniteur cette szoit disant correction pour tomber lui-même dans la violation afin de légitimer cette violation et crime que certains sénateurs, députés et le régime de Préval ont orchestré pour faire obstacle à l’équipe de Mr Martelly. Comment peut-on parler d’erreur or, on ne retrouve pas les mêmes signatures au bas de la page. En tant que citoyen et contribuable; je me permets d’attirer l’attention du président de la république de diligenter une enquête serieuse afin que les coupables soient condamnés. Cette machine à corruption veut embarquer le nouveau présidentà bord de leur wagon pour s’assurer que l’impunité demeurera maitre mot.
    Le peuple haïtien ne comprendra pas non plus comment leur président va diriger ce pays avec des ministres de l’ancien régime: » gran manjè » que la population avait sanctionné depuis le premier tour. Parlons juste un peu de la cohabitation: s’il y en avait une, ils n’allaient pas solliciter de postes mais, ils allaient eux-mêmes imposer leur propre gouvernement.
    A mon avis, je conseille que ces derniers restent dans leur coin afin de permettre au nouveau président de mettre en place son programme sur lequel il a été élu pas nommé comme la majorité des sénateurs et députés de la plateforme INITE grace aux magouilles du CEP, du ministre de la justice qui a nommé des juges et des commissaires pendant la période des élections pour faire élire les candidats de son camps, il en est de même pour le ministre de l’intérieur en nommant des délégués et vice délégués avec de gros moyens pour faire l’élection de la plateforme.
    Président, vous comprenez certainement la raison pour laquelle ces derniers ne cessent de réclamer des ministères comme: intérieur, justice, TPTC ou commerce. Le but vous empêchez de mettre le doigt dans la plaie.
    Comptant sur votre compétence désintéressée à servir la nation et de rendre justice aux haitiens.
    Je vous souhaite bonne chance

    Répondre
  • 28 mai 2011 à 12:40 PM
    Permalink

    mbyen kontan konnen gen moun ki ka reflechi e fe bon jan komante

    Répondre
  • 28 mai 2011 à 6:04 PM
    Permalink

    Si les legislateurs voulaint vraiment changer queleques articles dans la constitution, ils devraient faire ça entre le rôle du pouvoir exécutif et legislatif en ce qu´il concerne: président et vice-président et un pays présidentialiste et semi-présidentiel ou semi- lélgislatif.

    Répondre
  • 28 mai 2011 à 6:09 PM
    Permalink

    Haitiens, les responsables font preuves de patriotistes donnez Haiti une chance le monde entier a les yeux sur haiti ce moment, nous, les haitiens à l´extérieur mourons de honte à chaque fois de prendre une décision serieuse.

    Répondre
  • 28 mai 2011 à 11:38 PM
    Permalink

    Je ne comprends pas pourquoi tant de chantage de la part des députés et sénateurs pour avoir leurs propres partisans au sein du gouvernement de M. Joseph Martelly. Le président est élu pour gouverner. Pour se faire, il a le droit de choisir son premier ministre et les ministres pour compléter le pouvoir exécutif. Le devoir du pouvoir législatif est d’assurer que le premier ministre choisi présente un programme de gouvernement qui a pour objectifs d’une part d’améliorer les conditions de vie de la population et d’autre part d’assurer l’intégrité de la nation.
    Je comprends aussi que le rôle du pouvoir législatif est de légiférer. Il a aussi le droit d’interpeler les ministres ou les fonctionnaires de l’état s’il y a raison de croire que ces derniers sont en train d’agir contre les intérêts de la nation ou en violation des droits fondamentaux des citoyens et citoyennes. Le pouvoir législatif doit s’organiser afin d’assurer que le gouvernement et la fonction publique soient imputables dans la gérance des affaires de la nation haïtienne.
    Messieurs et mesdames les députés et sénateurs, vous avez un devoir moral et patriotique de donner la chance au gouvernement élu de faire son travail tout en respectant le mandat que le peuple a donné au président. Vous avez une chance historique de contribuer à la reconstruction d’une Haïti moderne et démocratique. En trois mots, une nouvelle Haïti.
    Vous avez un rôle à jouer. Jouez-le en tenant compte surtout des intérêts de la terre de Dessalines, en pensant à nos enfants, en priorisant le sort de la majorité qui vit dans des conditions sous humaines. Pensez donc aux jugements de l’histoire. Vos petits enfants diront un jour que vous avez contribué au renouvellement de la perle des Antilles.

    Répondre
  • 29 mai 2011 à 6:44 AM
    Permalink

    Bonjou tout moun! bon fet a tout Manman!
    Se avec gran pen mwen ap swiv koman les soit disant legislateurs yon peyi, ap mande post pou li kapab fe yon travay pour lequel ils etaient elus!
    Se avek tristes mwen we koripsyon nan peyi ap jete peyi a pi fon nan sitiyasyon lamantab ke li ye a, pandan ke gen anpil Ayisyen ki ap viv nan kondisyon nhumaine, anba tant, a la belle etoile, men gen anpil lot se zafe entere pesonel yo ap regle.
    Kile peyi sa ap genyen yon pitit ki renmen li! Haiti la mere de toutes les haitiens, or il y a qu un seul fils qui veut defendre sa mere patrie sans heurter, briser son coeur.
    Nan tout peyi nan mond lan, toujou geeyen yon pitit nasyon an ki renmen li epi ki defnan li byen men pou ayiti bagay yo diferan…A la Move vant ke manman nou Ayiti genyen…tout fitit li fe se yon [paket vole,sangine, ti visye, magouye,egoyis,chantayis,move plan,anbisye,asasen,mechan,kriminel,etc…ki avni timoun nou yo?
    Nou toujou ap di se peyi etranje ki anpeche nou avanse…li le li tan pou nou sispann kilpabilize peyi etranje yo pou nou aprann asime responsablitte nou…Ayiti bay anpil mou DEGOUT..se pa paske yo pa renmen peyi a non men se aksyon malonet ke anpil malfekte ak kol ap fe ki elwaye anpil pitit peyi a paske vole sa yo pa gen pwoblem pou yo likide nenpot moun ki vle bare chemen yo…konfli apenn komanse! Mately ap gen anpil pwoblem ak neg sa yo, paske li pap kapab dirije avek yo. yo kapab ratifye Minis la epi twa mwa pli ta yo destitye li paske yo pwal cheche tou ti erre pou yo akonpli pwomes yo…sa fe la peine men se sa ki pwal pase! Ayiti ou apenn komanse soufri.

    Répondre
  • 29 mai 2011 à 10:01 AM
    Permalink

    EBYEN ZANMI SE KONSA LAP TOUJOU YE WI, PASKE NOU MENM AYISYEN NOU TOUJOU PRAN POV AK MOUN SOT LAPLIPA NAN YO POU SENATE AK DEPITE, PASKE NOU PA KONN SA YON SENATE REPREZANTE POU YON PEYI, TOUTAN NAP PRAN MOUN SOT SA YO VOYE KOM REPREZANTAN SE INTERET PA YO YAP TOUJOU CHACHE,DAPRE NOU MENM KI KLAS NOU KONNEN MOISES JEAN CHARLES FE NOU PRAN’L NOU METE’L SENATE A……..

    Répondre
  • 29 mai 2011 à 11:07 AM
    Permalink

    Au non de Notre createur’ Donnez une chance a ce coin de terre. Avant on disait maintenant . Parfois on se trouve dans une situation ou l’on est meme oblige de denier sa nationalite haitienne ne sachant comment repondre a certaine question. monsieur les ministre pa pense a tete nou seulement. Gen on bagay pou nou comprann, se nou mimm kap provoque dictature, contentez vous de ce que vous avez deja vole

    Répondre
  • 29 mai 2011 à 1:35 PM
    Permalink

    Si nou byen analize, Martelly pa vi-n regle anyen pou Ayiti. Li sanble pa vle degaje yon majorite palmanté pou-l fome nouvo gouvenman an. Anplis, li pran yon novis li nonme kom premye minis. Gade lot jou la a Pre-idan an santi-l alez pou lap di betiz « Byen kale, byen bande ». Ayisyen, resezi nou. Mare ren nou pou nou batay pou vre chanjman peyi a.

    Répondre
  • 29 mai 2011 à 1:47 PM
    Permalink

    Si Martely pa byen pran tet li,tankou rene preval pase tankou pi gran pietre nan istwa D’Ayiti,ravet yo ap fe tout sak posib pou yo moutre se pa yo sel.Mkwe fok prezidan an reflechi 77 fwa 7 fwa avan li ta menm al chita ak koronpi sa yo.Tout delinkan sa yo preval te mete nan chanm lan se yon fason pou yo ka gen yon pouvwa avi nan men yo.Epi akote de sa gen paul denis kite vann nanm li ak preval pou pouvwa,li vi n santi bagay la telman led pou li lap bay gang yo tout kalite konsey pou yo pa kite peyi a demare pase jou nou ta demare ebyen tout delinkan tout rat ap gen pou yo rantre nan trou.Kisa sa vle di pataje pos kle ak palmante gpr?eske pouvwa a se yon bourik mouri li ye pou chyen vi n detripe?Malfekte yo pat vole kont yo bezwen Martely vi n pataje avek yo pou yo ka antrenel.Si Martely vle pote chanjman li tap prone a map konseyel poul fe tout sal kapab poul pa tonbe nan fe konpromisyon ak tout delinkan inite ak lavalas yo.Nou kwe nan volonte Prezidan an pou yon chanjman de system,men okenn system pap ka chanje ak malfra ki gen raport ak rene preval ou byen paul denis ak lambert.Bilan san wont yo devan zye tout moune.Apre 20 tan nan tet yon peyi mkwe si san wont yo te vreman gen nen nan figi yo se bouch yo pou yo ta koud,poske se pa tout Ayisyen ki malprop vre gen moune onet epi ki prop toujou.

    Répondre
  • 29 mai 2011 à 8:21 PM
    Permalink

    michel presidan tt ayisyen kontinye prye pou bdye ouvri je w devan palmansa a.

    Répondre
  • 30 mai 2011 à 8:10 AM
    Permalink

    nap goumen radote pale anpil, pandanstan yap anvayi mache nou an ak vye pwodwi pou detwi nou ak maladi. kote swadizan jounalis yo desann anba lavil pou’n al ankete sou kalite pwodwi ke nap sevi yo e kibo yo soti. yo jou ayiti gen pou gen yon vre pitit li nan tet li, le sa-a nou va aprann koman pou’n pwoteje manman sa. viv desantralizasyon

    Répondre
  • 30 mai 2011 à 10:13 AM
    Permalink

    Mwen bezwen tounen nan peyi-m vwala ke Atoufe ap kontinye konplote pou yo antere peyi a pi fon toujou apre tout sa yo fi-n fe deja. Mesi anpil Preval ak tout INITE-w la! Selman, bat chen tan n met li. Listwa ap pran not de tout sa kap pase!!!

    Répondre
  • 30 mai 2011 à 11:41 AM
    Permalink

    KONPATRYOT,NOU SALWE’W!

    « FOK NOU SISPAN’N VIV POU AYITI » ET NAN MOMAN AN « FOK NOU KITE AYITI VIV NAN NOU »!

    TET KALE! SAUF KE NAN SANS SA A LI VLE DI: »AN TOUT LIBETE »

    SAK KAPAB KAP KONPRAN’N!

    SA KA LA KA WE’L!

    DESSALINYENMAN NOT!

    Répondre
  • 30 mai 2011 à 7:08 PM
    Permalink

    Fuck them.Men sa ti vicieux inite yo te bezouin fe.Si pou yo ratifier premier minist lan fok yo jwenn tranche gateau pa yo.Mpa konn kote sa ekri nan konstitusyon an.Antouka prezidan Matelly wa pran note.Si se 2 chambre yo ki pou dissoudre pou peyi a demare pa neglije fe’l e nou pre pou nou kanpe deye’w tet kale.paske nou fatigue ak bann vole sa yo.

    Répondre
  • 30 mai 2011 à 11:54 PM
    Permalink

    Tout moun ka wè moun ki nan pati INIKITE sa yo se gran manjè yo ye. Fok yo toujou jwenn on zo pou yo souse. Si se pa sa y’ap bloke peyi-a. Al koute sa Wencesclass Lambert di sou Signal FM Jeudi pase 26 Mai 2011 lan.

    Répondre
  • 31 mai 2011 à 5:45 AM
    Permalink

    nou tout kap pale la a,nou tout se moun fou,kesyon pou nou ta poze tet nou,poukisa se Rousier yon ti blan ke Micky chwazi kom 1er minis? komsi li patka jwen yon black ki aussi konpetan ke Rousier?poukisa kisa Micky pra-l ranplase magistra Leady parent pa yon ti grimo? dapwe nou se poukisa steeven benoit ap defann micky konsa se paske se menm ti grimo yo,poukisa edozeny kite unite pou li devini yon senate indepandan? verifye koule tout moun sa bann salop, nou pa rann kont nou pran nan cho ak Micky sa,yon pouvwa moune sa yo telman gen lontan yap goumin pou li,se depi nan Louis dejoie wi yap batay, bann salop ouvri zye nou pou nou we nan kisa nou pran, antouka randevou 1 an petet zye nou a komanse we kote nou jouke la

    Répondre
  • 31 mai 2011 à 2:36 PM
    Permalink

    @Joe

    Ou vreman anraje. Ayisyen tout koulè se Ayisyen yo ye. Nou tout sansib pou peyi nou tou kelkeswa koulè po nou. Pwoblem Ayiti se pa on koze koulè li ye. Ayisyen tet grenn parey mwen yo ki pase sou pouvwa-a pa remet anyen non plis. Kidonk, se pa on koze koulè po ki mete nou nan sa nou ye la-a.

    Lè Rouzier t’ap fe chante on antèman pou viktim yo nan Titanyen pa gen moun ki te plenyen de koulè po li. Le grimo ap bay travay, pa gen moun ki plenyen de koulè po yo. Kou pou yo antre nan politik pou yo di jan bagay yo ap pase mal nan peyi-a se lè sa-a moun konn koulè po yo.

    Kote sosyete Ayisyenn nan prale mezanmi? Helas!

    Répondre

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *